Daiwa Logo
Ik (Michel) heb dus een tweetal Daiwa molens gekocht. Tweedehands wel te verstaan. Nu ben ik er heel tevreden mee. Maar helaas gaan ook goede spullen wel eens kapot. Ik had dus een probleem met één van de molens. Het vrijloop systeem werkte niet goed meer. Dit gebeurde vlak voor mijn Frankrijk trip. Ik ben dus gaan bellen.


Via de site van Daiwa kwam ik allerlei bedrijven tegen die als reseller te boek staan. Bij de resellers die ik gebeld heb kreeg ik te horen dat ze mijn molen niet zelf konden repareren. Dus zou hij opgestuurd moeten worden. Het zou wel even duren voordat mijn molen hersteld zou worden. Ook werd er steeds aangegeven dat zij de molen niet aan mij verkocht hadden. Al met al een probleem. Na wat zoekwerk heb ik direct contact opgenomen met Daiwa-Cormoran Nederland. Daiwa heeft me super geholpen.

Daiwa handelt niet met de eindgebruikers. Als ik er voor zorgde dat de molen via een hengelsportzaak opgestuurd zou worden, dan zou Daiwa-Cormoran Nederland er spoed achter zetten. Een week later spreek ik het Guppy, de zaak die mijn molen voor mij heeft opgestuurd. Ze gaven aan dat er een Daiwa doos is binnengekomen. Eenmaal daar aangekomen om de molen op te halen. Blijkt het dat Daiwa een volledig nieuwe molen opgestuurd - Kosteloos. Ik hoefde alleen de verzendkosten te betalen.

Als dat nou geen service is, dan weet ik het niet meer. Dit wilde ik nog even met jullie delen.

Daiwa bedankt.

Advertenties