Het is ongelofelijk, maar hij is bijna af. Alle elektra zit er in en is netjes weggewerkt. Dus servo's, motoren, regelaars en accu's. De voerkleppen werken als een trein. Ook het “hook release” systeem werkt.

Als extra gaat er een extra lampje branden als de “kiep” of “release” actie voltooid is. Zo kunnen we in het donker zien of het allemaal werkt. Wat nog rest is een tweetal deksels, welke wij (Swiep en ik) morgen gaan maken.

Zaterdag zal er een testvaart plaatsvinden. Dus we slaan eerst een fles champagne achterover en gaan dan varen. Op de boot slaan gaat hij kapot van en is zonde van de champagne.

Hieronder vindt je een aantal foto's met een korte omschrijving wat het is.

- Voorzijde -

Voerboot bijna af - Voorzijde

met drie witte ledlampjes


- Achterzijde -

Voerboot bijna af - Achterzijde

met twee blauwe ledlampjes. Boven de ledlampjes zitten nog twee
lampjes welke gaan branden als er gekiept is of als de haak gelost wordt.

- Binnenzijde -

Voerboot bijna af - Binnenzijde

Alle bedrading, accu's, servo's enz. zichtbaar. Een boot vol


- Hook Release -

Voerboot bijna af - Hook Release

Servo beweegt, trekt de pin, haak is vrij en valt achter de boot. Simpel


- Aansturing voerbak -

Voerboot bijna af - Aansturing voerbak

Servo's staan contra, waardoor ze beiden naar binnen draaien.
De servo's bewegen en drukken de klepjes naar benenden. Voer valt midden uit de boot.


- Accu meter -

Voerboot bijna af - Accu meter

Voor dat we wegvaren, even knopje drukken om te zien of er nog wel genoeg in zit.
Anders een paar uurtjes laden.

De volgende foto's zullen zijn van de vaart. We zullen zien. Misschien filmen we ook wel even.

Advertenties